19 Ocak 2011 Çarşamba

Bir kaç tavsiye

Son zamanlarda bana iyi gelenlerden bir demet, belki denemek istersiniz:
>>> AMAZON KINDLE: Bir e-kitap okuyucu. www.amazon.com 'dan alınabiliyor. Fiyati 139USD, Turkiye'ye getirmek için en iyi yol Amerika'da yaşayan ve yakında gelecek olan bir tanıdığınızın adresine postalatmak. İlk duyduğumda bir kitapseverin klasik tepkisini verdim tabii ki : 'aynı keyfi vermesi mümkün değil!' Oysa pratikte durumun çok farklı olduğunu gördüm. İngilizce olmak kaydıyla envai çeşit kitaba kolay ulaşım, arka ışığı olmayan gerçek kitap sayfasına benzerliğiyle ve gözü yormamasıyla beni etkileyen ekran, onlarca saat pil ömrü, bir çok klasiği ücretsiz okuyabilmek, kitapların ilk 15-20 sayfasını bedelsiz indirebildiğiniz için emin olmadan kitap almama lüksü - şiddetle tavsiye ediyorum.
>>> SPORIUM'da DUVARLA TENİS: Tenis oynayanlar bilir - özellikle yeni başlayanlar için en iyi antrenman duvarla yapılandır. Maç yapmak sizi geliştirmez, önce tekniğinizi düzeltmek için bol tekrara ihtiyacınız vardır. Bostancı'daki Sporium'da antrenman duvarını olduğu yerin üstü kapalı. Hatta servis çalışabileceğiniz bir alan bile mevcut. Rakiplerim benden korksun, sürekli çalışmaktayım.
>>> PEMBE DOMATES: Kışın domatesi en iyi yerden bile alsanız kıpkırmızı görüntüsünün altında turfanda tatsızlığı vardır, sağlık için de kış domatesinin pek faydalı olmadığı söylenir. Oysa manavlara sadece arada bir gelen şekilsiz, kocaman , pahalı ve pembe domateslerde durum öyle değil - üç tanesi sekiz lira ama her kuruşuna değer...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder